5 ZARUČENÝCH RAD

JAK UDĚLAT VAŠÍ SPOLEČNOST

ATRAKTIVNÍ

“Aby něco dokázalo zaujmout široké publikum, nesmí to být zajímavé jenom obsahově. Musí to být dostatečně atraktivní i navenek, tedy po grafické stránce.”

01

kvalitní logo

Nechte si vytvořit kvalitní logo

Samotné logo má velký dopad na byznys každé značky. Sem tam se objeví takové, které je tu s námi už několik dekád a nikdy na něm nebyla pozměněna jediná čárka, dokonce ani barevný odstín. Od začátku je stejné… a stále skvěle funguje.

Jenže ve většině případů je nutné si na logo v průběhu času posvítit a předělat ho. Jednoduše není v dnešní době dostatečně atraktivní. Jedním z příkladů je například logo Volkswagen, které nedávno prošlo další změnou.

Redesign se může zdát jako velký zásah do firemní identity. Ale vdechnout nový život logu, které tak úplně neplní svůj účel, se určitě vyplatí. Pokud budete vytvářet logo nové, nebo upravovat stávající, tuto činnost určitě nepodceňujte a nebojte se připlatit.
Logo s Vámi bude “celý život”

02

vizuální styl

Zachovejte jednotný vizuální styl

Nejenom, že si manuálem firemní grafické identity v budoucnu pomůžete při tvorbě veškerých tiskovin od vizitek, faktur, bloků, bannerů a cedulí až po letáky, billboardy a nebo třeba webové stránky, ale díky jednotné grafické identitě firmy ulehčíte zákazníkovi orientaci.
Ať už navštíví váš web, dostane vizitku nebo vstoupí do budovy firmy, nebude překvapen, vše bude laděno v podobném duchu a na potencionálního klienta to bude působit příjemněji.

03

tiskoviny

Nepodceňujte kvalitu vizitek a ostatních tiskovin

Vizitkou chcete ostatním ukázat jací jste, levnou a nevkusnou vizitkou moc nezapůsobíte, ukážete akorát příjemci vaší průměrnost.

Každá “lepší” vizitka by měla vystihnout vaší firmu, měla by být na kvalitním materiálu a musí být atraktivní tak, aby si ji lidé vybrali z hromady dalších vizitek. 

04

design obalu

Myslete na to že lidé nakupují obaly

V knihkupectví mi paní prodavačka podle svého uvážení předložila na stůl několik knih stejného žánru. Obsahově mě zaujaly všechny. Po které jsem měl ale sáhnout? Samozřejmě jsem si vybral tu se zajímavějším přebalem.

Ať už v knihkupectví nebo obchodě, lidé si vždy vezmou to, co se jim líbí. Obal prodává a je dokázáno, že lidé nakupují obaly.

“Obal produktu je považován za poslední příležitost marketérů vizuálně zpracovat zprávu od společnosti směrem k zákazníkovi”.

05

marketing

Zaměřte se na marketing

Stále existuje mnoho malých podnikatelů, kteří marketingu nepřikládají váhu, přijde jim jako zbytečné vyhazování peněz. Ale tak tomu není. Jakmile firma povyroste z malého na střední podnik, už si začíná uvědomovat sílu marketingu a reklamy.

Není důležité, jestli vyrábíme propisky, rozvážíme jídlo, nebo zprostředkováváme prodeje nemovitostí, naše značka by měla být vidět. A to ideálně v tom “atraktivním” slova smyslu.

Potřebujete pomoct s vizuální podobou vaší firmy, redesignem loga nebo tvorbou propagačních materiálů?

Potřebujete pomoct s vizuální podobou vaší firmy,
redesignem loga nebo tvorbou propagačních materiálů?

Zanechte nám Váš email, my se vám co nejdříve ozveme 🙂